SaraKullh

Söndag!

Kategori: Allmänt

Hej :)

Fan att de är söndag nu igen..gillar de ICKE! Anton har precis åkt och jag sitter här som vanligt och känner att fanfanfanfanfan va ja kommer längta ihjäl mig! Hoppas denna vecka går lika fort som den som varit! <3 Haft en mysig helg iallafall! I fredags blev de mys med elin och igår mys med anton..och även idag! Vi har varit på birsta idag och inhandlat gardiner till köket och vardagsrummet,blir nog finfint de:) men fan va dyrt de är med gardiner alltså:S
Sen köpte ja skinnbyxor och en skinnklänning:O varit lite emot de men provade byxorna och de va faktiskt snygga:P Klänningen ska ja nog ha på Ladies night om 2 veckor,kommer bli grymt! Vip platser längst fram och allt :P Klänningen och nån snygg kuvertväska till och mina snygga kilklackisar :P Ska försöka få nån klipp och färgningstid här i slutet av veckan också så man är snygg i håret också,behövs verkligen nu! Den så jäkla mörka utväxten gör så att håret ser så jäkla otvättat ut..även fast de är nytvättat..knas hehe! Egentligen skulle ja vilka färga håret brunt..men de får ja inte för mamma för hon tycker ja är ful i mörkt hår! Iförsig akn ja hålla med henne..färgade håret hemma förut för nå år sedan..de skulle bli brunt men de blev svart som natta! Såg förjävligt ut! men ja undrar hur de skulle se ut när ja färgar de hos frisören,sådär fint brunt och glansigt?!! hmm ge mig tips... lr ska ja va blond? fast ja vill göra nå annat nu än dedär jäkla slingorna..jaja får se vad jag (lina) hittar på! haha


hmm nu ikväll blir de ensam mamma söker hos Sara:) blir mys de!ska nog ta och ringa henne nu och fråga om ja ska köpa med mig något:)

Vi hörs nå mer hejjaveja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: