SaraKullh

Men HÄJ!

Kategori: Allmänt

tjiooho :)
Vilken helg de varit! Blev en väldigt lugn fredag med pizza och mys i soffan!Lördag dag så följde jag med Frida och handlade inför kvällen! De vankades nämligen personalfest! haha jadu..den spårade såklart!hmm..ja vi lämnar de där haha:)
Sen igår blev de en jäkla städdag(antons påhitt såklart) så vi städade typ hela dagen..slängde reklam och putsade varje liten vrå! Men nu är de fint:)Skönt med nybäddat och rent:)
Anton åkte imorse också..bajs också! Känns så konstigt nu då han varit hemma i typ 2,5 vecka! Men förhoppningsvis får han jobbet på hemsön så de är bara hålla tummarna! De jobbet skulle vara iallafall 1 månad..gud så skönt de skulle va!
Annars har de varit en helt ok måndag! Jag körde beställningarna idag och frida hjälpte erika som hade sin första dag idag på sin praktik! Blir finfint dedär:) Sen när vi slutat vid halv 3 så blev de gymmet! Sköönt! men benen är som spagetti nu haha! På tal om spagetti så har jag nyss mumsat i mig en jäkla god korvstroganoff med spagetti! Svingött blev de!:)Tråkigt dock att äta själv..men men!
Nu ska jag hitta till duschen..sen vetefan! hmmmmmmmmmmm
bjuppar på lit fin bilder:)
Titt vilka fina baddräkter skruttorna fått så de kan glänsa i sommar:)
Coolingen Agnes!
Oliwia var också cooling:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: