SaraKullh

helgen!

Kategori: Allmänt

Hje på er!
Jäklar vilken helg de varit! Var ju dags för maskeradfesten syrran och jag ordnade..blev ju verkligen lyckat:) Alla hade klätt ut sig och alla hade verkligen lagt manken till! Skitkul:) De som vann var homer och marge,vilket verkligen var helt rätt hah de va ju klockrent:)
Vi drack dansade lekte och hade allmänt trevligt:)de klämdes även på bröst och mikrofonerna gick heta:P haha nice!>Kommer dock inte ihåg att jag stog där men de kunde man ju ge sig fan på att jag skulle hamna där tillslut haha..(bildbevis) Fick också JÄTTEFINA och bra presenter!!! TACK!!!
Några bilder har redan kommit upp på fb:) nice,ska försöka få mina bilder också som kusinen evelina knäppte..spännande:)
Imorgon är jag ledig,då blir de lunch med Elin och Sara,var så himla länge sen vi va alla 3 så ska bli så trevligt:) sen blir de till att träna efter frida slutat jobba:)
Nu ska ja städa...blääää
hejja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: