SaraKullh

LilLördag!

Kategori: Allmänt

yeah äntligen är de onsdag...alltså snart torsdag;)haha
Har gått skitbra idag på jobbet! Jag och Frida är ett dreamteam..(anser jag iallafall;) Har fått mkt gjort och de känns superb! hmmm efter vi slutat 15.30 drog jag och frida oss till gymmet! de kändes SÅ jobbigt innan vi kom dit! men sen vare rätt skönt:) så tränat 2 dagar änså länge denna vecka! känns bra att komma igång igen,var ju så duktig där innan jul!:)Men nu kör vi igen! slutar 3 imorgon så ska dit imorgon igen tänkte ja! och på fredag kan ja också för slutar redan 12..sen lördag blir de träning med Frida igen:) ah vi kör på bara!:)
Blev bjuden på middag idag igen(åt middag hos syrran igår) hos mamma och pappa! gött de! sen nu är jag hemma igen!
tvättar återigen nu! har ett berg kvar:S hmmm
blir en dusch nu,sen soooova! (helt själv,jag är duktig)
bjuder på en bild jag hittade på pappas dator sen i somras när mamma pappa jag och anton var i sthlm:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: