SaraKullh

tjoho

Kategori: Allmänt

idag har jag varit ledig,så hiiimla skönt! speciellt då jag inte trodde ja va ledig något denna vecka förutom lördag söndag! :) Sov till 10 sen satt ja och fixa in bilder på datorn och massa ny musik på telefonen och så! Tar ju ett jäkla tag dedär! Men nu är de gjort:)
Hoppade in i duschen sen och gjorde mig lite fin,inte ofta de blir att man piffar nu om de inte är fest typ hehe sen for ja ner på jobbet för att dra med mig frida på gymmet..de slutade med att ja inte hade lust att träna och vi satt istället i personalrummet och snackade skit:) funkade lika bra;) Men imorgon MÅSTE vi träna..
Sen blev ja bjuden på mat idag igen hos syster,hon göder mig! Tur jag har henne! De är så mys att vara där så jag säger knappast nej:)Annika och janne kom även på kvällskvitsen och firade malin i efterskott så blev lite fika också!Nu mår ja illa och har ont i magen..hmm drygt!
Nu är jag hemma iallafall och har städat och tvättat lite igen..drar ju fram nå jäkulst alltså även fast de bara är jag just nu!
Innan jag säger adjö bjuder ja på lite bilder:)
haha blev en bildbomb,även egobilder..är lite sån haha:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: