SaraKullh

Vilken helg

Kategori: Allmänt

denna helg har ju verkligen inte varit rolig:S natten till lördagen spydde ja som en gris..hmm underbart! har aldrig haft magsjuka förut men nu vet ja hur de känns,de va fan inte kul alltså!  låg hemma hela lördan i soffan och drack provova och läste veckorevyn som pappa hade kommit förbi med,han är så himla söt min pappa!:) Anton for så fort han kunde hemifrån för han ville inte bli smittat haha näe men han skulle åka skoter hela dagen han så de var väl tur de!
lördagskvällen blev rätt kort,somnade väl halv 12 men mådde helt okej då faktiskt!skönt:) imorse vaknade vi rätt tidigt och mös på lite! Anton städade och tvättade medans jag låg kvar i sängen och drog mig:) inte ofta de händer så de va himla nice:) sen for vi ut till häggan för att lämna min bil som anton ska fixa..lr ja skulle! vi blev oense om den där satans bilen så ja köper en ny! haha herregud vilket bråk de blev!  de skulle nog ha kostat br amånga tusen så,ja kanske lika bra! så vi får väl se va ja hitta för en ersättare till söta eud:S
Anton har nu åkt och de känns sådär,speciellt då vi var ovänner när han for..vet ju varför han va ledsen men ja.. om ja bara kunde göra saker ogjort! vad lätt allt hade varit då!
Ser fram emot nästa helg istället då ska ja vara frisk och rå om min bästaste karl och sen blir de ju kalas för elin också på lördag:P weeei!
ha en bra fortsatt söndag nu! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: