SaraKullh

Ops:)

Kategori: Allmänt

Haha oj jag har verkligen inte skrivit på en bra tag! Illa!
Men vi gör ett nytt försök:)

Sitter på jobbet nu men har slutat för typ 1,5 timme sen haha men ska snart hem och vila en sväng innan jag ska på middag hos Sandra och Jonas:) har sån huvudvärk så hoppas den går över!

Annars har de hänt mkt kul:) mina kompisar verkar ha legat på såatt säga i vinter här så bevisar blir de i massor:) så kul:)
Sen kom ju milo för 2 veckor sen,han är så otroligt söt:) också lilla Tyra kom för bara några dagar sedan:) man blir ju såå sugen alltså! Men den som väntar på något gott...
Jag blir ju moster igen alldelles snart så de är ju inte illa pinnat;)

Ska prova lägga in mån bild här också om jag förstår mig på de annars på återseende:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: