SaraKullh

Tillbaka:)

Kategori: Allmänt

Nu har jag hittat tillbaka igen:)
Oj de har hänt lite sen ja skrev sist:) Massa barn är gjorda och jag längtar tills våren kommer:)Dock inte nån egen bebis men..de kommer:)
Annars tränar ja rätt mkt,tänkte bli riktigt fit till sommaren,får se hur de går:)Måste nog ligga i lite mer tro ja,om man ska uppnå de resultat man vill! Men alltså bodypump..mina ben klarar inte av de!! Har haft så sjukt ont i benen de senaste dagarna så alltså toalettbesök har varit rena döden..de gäller att slänga sig ner på toan haha sen får man sitta ett tag;) Men nu är de ganska bra så va och träna efter jobbet nu ikväll!De va riktigt läskigt att va där helt själv när de är mörkt ute och så..men de gick:) Passade även på att springa på löpbandet när ja va själv haha;) de gick ganska bra faktikst! Har fått för mig att de ska va klurigt så brukar bara gå fort på dem! Men nu sprang ja i 15 min och de gick finfint:) Längar till våren då man kan springa ute:) En av mina mål är att kunna springa..rätt långt iallafall:)Blev iallafall armar och mage idag sen löpningen då!
hmm föresten jag har slutat snusa också! De ni,alltså just nu känns de rätt konstigt för ja glömde visst de nikotinfria snuset på jobbet så nu är jag helt utan! Men de går:) Men de som är mest jobbigt är att jag är så sugen på godis hela tiden nu:S inge bra! Måste bryta de mönstret annars kommer jag nog gå upp bra många kilon! Tugga tuggummi lr något:)
Anton är i garaget och ska laga skotern sin som skurit..han borde komma hem snart! Ska iallafall duscha nu sen lägga mig i soffa och dega:)
Gokväll:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: