SaraKullh

Söndag!

Kategori:

Gah.. Verkligen söndag idag, lång och tråkig haha:) Sov länge, var inte hemma förrän halv 3 nånting inatt! Var ute i solum med Sandra Jonas Anton Emelie och Jonas! Grabbarna åkte lite vattenSkidor och vi drack gott och käka godis :) mysigt var de! Men sjukt mkt mygg vid bryggan, tro jag fått minst 10 bett, drygt! Annars idag så har jag verkligen inte gjort mkt,käkade lite frukost sen låg jag i soffan och kolla på repriser sen tog jag mig en promenad till mamma och pappa där jag vad skämmas bilen! De va skönt att röra lite på sig.. Var ett tag sen;) Nu väntar ja hem karln som vanligt sen hoppas ja på middag snart. Blir nån köttig tro jag:) Vet inte alls vad vi ska göra ikväll, kanske bio lr hyra film och käka chips och dipp, sjukt sugen på de:) Nä fortsätta göra ingenting:) hejja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: