SaraKullh

Bra dag:)

Kategori: Allmänt

Idag har ja haft en kanondag!de gick bra på jobbet var lite trött men de måste ju gå ändå liksom! Sen for ja till älskade vännen Sandra direkt typ vid 5-6 färgade hon mitt hår så jag fick bort utväxten! Mkt nice:) så nu är jag nyklippt,nyfärgad och redo för sommaren (semester..3 veckor kvar typ weei) blir dock inte mkt platta håret och ha tofs längre då håret tagit MKT stryk av de.. Drygt! Men men:)

Efter vi va färdig med håret for vi på jobbet och fixa banankartonger för Sandra och Jonas flytt sen tog vi en rask långpromenad och bara snacka skit och mös på! Sandra är lätt min bästa vän, utan snack! Så glad att jag träffat henne:)

Nu ligger jag i sängen och ska försöka somna tidigt ikväll! Så vi hörs imöra, då är de ju husvisningen också!!! Spännande:)

Natti:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: