SaraKullh

Däckad

Kategori: Allmänt

Ligger däckad i soffan nu, och är nöjd med dagens inköp;)

Anton är även han däckad som vanligt efter allt jobbande så han sover hör brevid!
På onsdag ska jag på husvisning, Anton jobbar ju då så jag får gå utan han nu men är de intressant( som de verkar vara på bilderna iallafall) så får vi boka en egen visning! :) tänk att bara ha en egen gård liksom! Nu när de är finväder sitter inte vi direkt på ballkongen som är typ en meter och myser haha tänk att ha en altan.. Åh! Fanns dock inget garage men de får Anton ha nån annanstans! Jobbet får inte finnas hemma för då vet jag vart han kommer hänga.. Garaget haha så lika bra att jobba klart sen komma hem och va hemma:) ja så håll tummarna:)

Nu tro jag de blir sängen, jobb drar ju igång imorgon sen jobba jag tills nästa fredag.. Inventering på måndag också! Weei! Jaja men de går nog bra:) ledig nästa helg sen jobbar ja midsommar sen avslutar jag innan semestern en helg i Stockholm med Emelie för att hälsa på Nina:) mys!

Nä sängen var de:) natti!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja de vore skoj om du kom! :) kommer upp midsommarafton och stannar till fredagen efter. Hoppas vi kan ses något då:))

    2012-06-08 | 23:52:45
    Bloggadress: http://aertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: