SaraKullh

Måndag:)

Kategori: Allmänt

Måndag igen! En helt ok sådan faktiskt:) jobb 6.30-16.30 först och de gick finfint, dock jäkla trött imorse! Sen efter jobbet blev de mat hos bästa syrran! :) älskar att vara där, myst med de små och umgåtts bara! Skönt! Sen kände jag de va dags att åka hem då Agnes säger" Sara nu får du faktiskt åka hem" när de skulle sova:) haha måste skaffa en större säng och gärna ett hus och en gård med massa roliga saker så jag kan ha dem hos mig:) här får vi knappt plats och kanske inte så barnvänligt! Fast oliwia har sagt att hon vill vänta med att sova hos mig ett tag tills hon blivit större <3 Agnes vill väl bara va med anton hon hehe:)

Nu måste ja sova så jag orkar kliva upp imorgon när klockan ringer strax efter 6:s

Hejhoooopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: