SaraKullh

Onsdag

Kategori: Allmänt

Vilken jäkla dag ja haft idag, lr de var väl mest för att Anton väckte mig 5 min innan jag började jobba. Va så sjukt trött så somnade om på nå konstigt vänster :s blev dock 3 min sen så de va väl lugnt! Men att bara flyga upp ur sängen sådär gjorde mig på dåligt humör hela dan:(

Jobbade iallafall till 16.30 sen for ja till mamma där jag hade smink från LR som kommit! En foundation så var superbra:) sen for ja med syrran och Hilda och handlade lite! Man blir ju då genast på bra humör:)

Sen ha vi bara lega i soffan och myst, varit så tröt denna vecka, inte tränat nånting alls sen i torsdags.. Ej bra! För ett försök imorgon:)
Tänkte bjuda på lite bilder sen igår då jag Agnes och oliwia va ute och lekte lite:). Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: