SaraKullh

mm

Kategori: Allmänt

ibland är jag ledsen,och ibland är jag glad! Nu tro ja att ja ska sikta på att vara glad mest faktiskt! annars då..nja är ensam nu och känner mig väldigt ensam också!just nu skulle ja vilja lägga mig i sängen och ha någon som håller om mig heeela långa natten,men icke! imorgon börja ja jobba som ställis som ja sagt nu 10000000 ggr,me de tåls att sägas igen!Hoppas de går bra,fast öppnar ju nu bara denna vecka + att jag får hjälp av maria i helgen så de känns ändå safe;) känns som jag har noll koll..på allt,men ah de löööser sig! imorgon är de ju balen också,ska dit och kika sen student på torsdag! perfekt att jag är ledig ons tors så jag kan se både dansen och när alla upplever deras livs dag på studenten! igår var de btw pecis ett år sedan jag tog studenten..shiet önskar de vore vårat år igen alltså:s näe fy,ska va på jobbe halv 7 så nu MÅSTE ja sova..fast jag är inte alls trött s de kommer bli tufft! natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: