SaraKullh

Boys boys boys

Kategori: Allmänt

Ja ni Anton kom som väntat inte hem idag......sur jag blir!
De är ju nog att han är borta överhuvudtaget :S bläää  har suttit hemma heela långa kvällen,rätt trist men men ibland får man göra de med!


hmm har värsta slemmet i halsen,har svårt att andas,skitjobbigt :s Undra hur de blir nu då när jag ska sova!


lördag blir de umgås,längtas hihi :) Spännande att se Elins lya och allt ju! Jobbar 7-18.30 på lördag så får se hur pigg man är på att vara så länge,men en stund blir de garanterat :) Söndagen blir de jobb 9.30-18.30 SEN är helgen äntligen över..de går snabbt bara man kommer dit så är de lugnt! Värst på fredan,innan man går på kl 13 de är jobbigtt,men ofta får man glada nyheter att så mkt är gjort inför helgen så då känns de mkt bättre :)

Nu ska jag nog hoppa i säng och somna från tv:n! De är skönt de. (Vilket jag gör varje vardag)

Nej somsagt,sängen nu Godnatt :)



Såhär känner jag mig nu..grrrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: