SaraKullh

ehm

Kategori: Allmänt

Dagarna går så himla fort,hinner inte med mig alls!Slutade halv 2 sen hem en sväng och tog de lugnt!
Åkte till moder sen och där var även skruttan och syrran,följde med till sjukhuset för skruttan skulle kolla sig,hon mår inte alls bra! Fast de var ingen fara,men hon fick hostmedicin iallafall,som jag fick smaka även :P funkade kanon!

HOn gick i skor för första gången idag också,så himla söt,ni skulle ha sett alltså haha :) tillsut gick hon alldelles själv ute,hon såg så himla nöjd ut! Lillskruttan börjar bli storskruttan! (bättre skruttan än pruppen lr hur ;)haha

Annars är de inte mkt som händer och fötter,jobbar kväll imorgon SEN har jag helg hihihihihih :P dock helgen blir inte som jag hade tänkt mig men,ska se till att få som jag vill..får se hur de går!

ah,nu får jag svettningar igen :S

nja nu ska jag hänga tvätt,tjoho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: