SaraKullh

Shopping

Kategori: Allmänt

Yes,de blev liite shopping iallafall! Skor som jag åkte ner för blev de,så skönt att äntligen ha hittat några jag gillar! hittade även ett par högklackade med platå fram,dom gillade jag mkt!!!!!!!!! men jag köpte dom inte!!!!!!huvvaligen!

Väntar på att anton ska komma hem,får se när de blir :S

Mina nya skor :



Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på,måste iallafall åka och handla nått att äta,frukost mm! Ska köpa godis,är så sugen!
Undra om man kanske ska hyra någon film..hmm ah vi får se vad de blir!

Imorgon blir de galej,för världens bästa Emelie kommer hem från Oslotown!!! Äntligen :) Hoppas utgången går bättre än sist iallafall! Tror jag ska skippa vinet denna gång faktiskt så kanske jag slipper köra vita bussen.... V

yesbox,men nu ska jag se lite tv tjohejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: