SaraKullh

jahapp

Kategori: Allmänt

Nu kom jag hem från inventeringen,fy fasen,de va inge kul alls!  :s men nu är de somsagt över och jag hoppas ja slipper nästa gång haha! var lite läskig också at gå hem genom stan själv :S

hmm sov väldigt länge imorse nästan till halv 12,genast kom måndagsångesten upp..men de gick över igen som tur var! Sara och zandra skule på stan så ja hängde med en sväng innan jobbet kallade,de var mkt trevligt :) Hoppas även att tjejerna hade de mys hos sara när de firade henne,tråkigt att ja missade de :( Hoppas du haft en rba dag ialalfall sara,och självklart jannike också :) grattis återigen :) nu slitter jag vara oldie själv iallafall:P

hmm ja borde gå och lägga mig nu,men är inge trött men ja ska ändå!ska på stan med syrran innan jobbet imorgon så måste upp rätt tidigt!

drömde ivärsta knasiga drömmen inatt föresten,drömde at lag flyttade till umeå lr något och skulle bärka på lidl där,men jag hittade aldrig dit haha :S så jag sket i at tjobba,hade en lägenhet som..påminde om en fjällstuga av den äldre sorten och utomhus hade jag en pool där massa barn lekte! sara b och rickard var med även sarah och åbbe,och ja hade nån gammäcklelkille haha  sjuk dröm!de vankades fest också,vi hde väldans trevligt! hmm aja nog om de

åt nyss lite potaissallad och skinka,rätt gött men potatissalalden smakar sjutk mkt vitlök så jag lär stinka imorgon ;) mys!

åh jag saknar anton med:( sen längtar ja efter sol och värme,vintern är absout ingen hit för mit välmående haah! redan börjat spara till en ny resa,så nu behöver ja bara övertala anton till att följa med och sen måste ja ju få ledigt såklart! oj en sak till,måste ju bestämma vart jag vill åka med ;) fått för mig att jag vill åka till bali,me inte vet ja!

ne nu blir de sängen och tv tills ja somnar,om jag somnar! hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: