SaraKullh

Men hallå

Kategori: Allmänt

Hallå där :)

Är allt bra såhär på lördags morgonen?! hoppas de! <med mig är de luugnt,vaknade upp som jag alltid vill göra med anton brevid såklart,mys! NU ska vi äta frukost sen vetetusan vad som händer,jag vill till svall så får se vad karl säger om de!

Ikväller blir de galej iallafall :) ska bli skoj! Laddad till tysen så.. :)

hmm,annars då? nja inte mkt..rullar på som vanligt! Försov mig igår till jobbet,sååå hemskt :S huvvaligen! men ja ja kom "bara" 20 min sent iallafall,drygt då man vet att man måste gå..hade ju gått fortare om man hade haft bil ;) men men! Gick bra att jobba iallafall och nu är de helg,så skönt!Tänker på linda som har helg :S en jobbig en dessutom :(

iallafullafall..har jag skrivit vad ja fick på min stora dag föresten?! skriver de ändå.. FIck mest presentkort på bla kicks ikea  och pengar blommor och en hemlig tripp/resa av malin..undra vart de bär av?;) spännande! sen ett par mysistofflor som matschar min morgonrock :P Sen av antonia så ficxade han till ett "sminkrum" åt mig i garderoben hehe:) helkroppssspegel och grejs,perfekt := så ja slipper stå i köket och kladda runt :) sen ska vi på bio och mysa och så imorgon..blir bra de=)

NU sk aja ta fram frukost sen får dagen börja,,hejhopp ses ikväller i dimman

Kommentarer


Kommentera inlägget här: