SaraKullh

oj

Kategori: Allmänt

var ett tag sen ja skrev igen..men de häner rätt mkt nu!

blev en bra helg iallafall,trevligt hade ja i goda vänners lag :) haha
söndagen blev en bakis som som väntat men de va skönt!

Igår måndag blev de först jobb 6.30.11.30 sen for ja md sara till henens stuga i svartvik där vi solade lite på stranden,de va jääkla skönt! dock brände ja mig lite på halva ansiktet haha illa!

sen idag har ja jobbat 6.30-14.30,sen for ja till Saras radhus för att spana in vad som hänt,en hel del vare! :) kommer bli kalas dedär! for sedan till syrran en sväng och busade lite med oliwia som höll på att bada i en liten pool på gården..mystroll! nu är ja hemma och har precis avnjutit en väldigt god middag Kallrökt lax potatis romsås (creme faishe+rom) och gosallad! jäkla gött vare så nu är jag mätt och belåten :)

Imorgon och torsdag är jag ledig sen är de dags för helg igen:Sjobbar dock så de är mindre roligt! Får trösta mig med att de är sista helgen för sommaren..MKT NICE :)

njäe nu ska jag städa upp här..behövs verkligen!!!

hejhopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: