SaraKullh

pust

Kategori: Allmänt

längta efter Anton redan :( sen att han tydligen spytt på vägen är ju inge skoj..fan jag skulle tvingat han va hemma! Då skulle jag ha pysslat om honom ordentligt nu,men men!

ser på sanningens ögonblick nu,rätt intressant!Tänk om man skulle varit med i ett sånt där program..herreminje!

Spanade lite på resor som jag sa,kikade lite på de hotellet vi bodde på i krabi,svinfint hotel och såklart SVINDYRT! Så ja får spana vidare..känns inte som att man vill bo på samma ställe hela resan heller så! Men somsagt s¨suger ja p¨å att leta och sådär så..vi får väl se hur de slutar :)Åka av blir de iallafall..nånstans!

imorgon blir de jobb 6.30-11.30,soffepass! Sen är jag ledig tills fredag kl 1 tro jag,mkt nice! Dock jobbar jag helg: S Vilket är mindre roligt!

De blir iallafall simning imorgon efter jobet med Saris,blir kanon de!

njäe nu ska ja se mer tv (som jag förövrigt gjort typ hela helgen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: