SaraKullh

Måste..

Kategori: Allmänt

Heeeejsan :)

Onsdag idag,jäklar vad veckorna går snabbt,så skönt! Snart är de sommar och sol och man är..glad haha :)
Men visst är de så att man är gladare på sommaren,man kan göra så mkt lr bara ligga och slappa i nån park i solen..åh jordgubbar och glass! Nu får de gärna bli sommar snabbt snabbt!

Idag är jag ledig och jag sov ut till 10 idag,sen gjorde jag mig redo för en snabbvisit i birsta med Sara! De va trevligt:) Fanns mkt fina värkläder..de kliade rejält i fingrarna men ja köpte inget alls..förutommatlådor och en diskborte för 28 kr:) haha

Är hemma nu iallafall och ikväll blir de träning med pilatesboll på badhuset en timme! blir roligt=)
ska bara ligga i soffan tills dess tro ja:)

Igår var ja med nån brydar hemma hos mig:) åt pizza och snackade skit,alltid trevligt!

men nu ska ja se tv! hare gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: