SaraKullh

Helgen

Kategori:

Fredagen blev som så att vi va först på sparrudden med moster morbror med familjer och våran såklart:) var bara nån timme eftersom vi dubbelbokat så for sen till patrik( Antons polare) där även per Pernilla jonas ochSandra va:) vi grillade och snackade skit! Sen blev de dricka.. Nå jävlar med dricka wiskey sprit cider vin! Blev dans till best of 90's och kom hem vid 3 sen fick Sara köra vita bussen i nån timme.. Var en lyckad kväll men alltså hade ja tänkt till kanske de inte va så bra då jag skulle upp och åka på Boda Borg lör morgon haha sov 3 timmar efter många om och men med att försöka somna sittande då hela rummet flyttade rejält på sig om jag låg ner.. Huvva! Halv 8 ringde klockan.. Inget packat lr nånting så upp fort som fan bort med smink och på med solbrillor och träningsoutfit! Mådde inte bra alltså påväg dit men efter lunch så gick de som smort! Lr ja alltså vårat lag klarade 3 celler på 6 timmar haha så dåligt! Men de va jättekul:) nästa gång så ska vi fan klara dags cellen. Tro vi gjorde den minst 20 ggr men stöp vid målsnöret:) Vi kon hem vid typ 5 så då blev de dusch och fix för 20.00 blev de middag på hamnkrogen sen fortsatte kvällen där men ännu mer dricka.. För mig blev de så att jag blev full till middagen sen dalade de hah så 2 blev de hemgång! Så mkt har jag nog inte längtat till sängen som då:) sov till typ halv 1 idag och har inte gjort mkt! Gick och köpte subway;) gött! Nu ska jag fortsätta med att inte göra ett skit sen blir de middag hos mamma och pappa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: