SaraKullh

Onsdag

Kategori:

Inne på sista semesterveckan nu, känns sådär.. Va in på jobbet igår och skrev av schema och de såg helt ok ut så de känns skönt iallafall:) Idag har de varit sjukt varmt alltså, så himla skönt! Synd bara att solen bara visade sig då och då! Jag tig även idag sovmorgon och klev upp strax efter 10 sen lata jag mig tills 12 typ då Anton och jag skulle luncha ihop, sen for jag med han och hjälpte till att sätta upp ett balkongräcke han gjort, snyggt blev de:) sen så for ja till syrran och umgicks! De bjöds på pyttipanna sen bar de i äg på storhandling! Hjälpte till att natta oliwia och de va inte speciellt avancerat då hon somna på 5 min hihi söting! Agnes var de värre med så hon fick lägga sig och gona med pappa medans jag syrran och Fia va ute på en timmes promenad runt stan, sjukt skönt var de:) nu är ja nyduschad och Anton kom precis hem så de blir lite mys i soffan nu innan sängen! Till helgen blir de äventyr med familjen Edholm/ saarela, blir ullvön och skule, spännande.. Men även finlunch och grillat skulle hinnas med och äta gillar jag ju så haha;) Har tyvärr varit dåligt på att ta bilder på senaste så blir ingen bild idag! Hejhopp:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: