SaraKullh

Måndag..

Kategori: Allmänt

Hej:) vilken bra dag de varit idag!:) jobbade till 11.30 sen for syrran barnen och jag ut till Berge och åt våfflor och vi vuxna snacka skit och barnen lekte på superbra:) mys!

Sen imorse missade jag min tid för massage! Så himla hemskt, pinsamt var de! Men de löste sig och ja va där 4 istället! Sjukt skönt!! Helt avslappnad och absolut ingen stress! Underbart! Sen åt jag middag hos mamma och pappa, gött! Har precis sett private practise och nu tänkte ja se lite film innan sovtajm! Ska försöka mig på att dra mig till gymmet imorgon.. Var ju en månad sen nu!! ILLA, så imorgon tänkte ja köra mage armar och sen springa en sväng:) längtar lite faktiskt! ( lär ja inte göra imorgon haha)

Imorgon kommer Anton hem igen, så jäkla skönt att han bara är borta en natt denna vecka:) weei! Jobbar ju helgen denna vecka så hade han jobbat som vanligt hare vi knappt sett av varandra! Så jag är nöjd:)

Nä film nu:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: