SaraKullh

Hilda :)

Kategori: Allmänt

Jaa nu är hon här:) alltså de va helt galet häftigt att få vara med om när hon kom till världen!:) jag ångrar inte en sekund att jag följde med:)

Jag masserade, kom med blött att lägga i pannan och var fotograf! De va så himla spännande:) funderar själv på att ha med mig syrran då de är min tur:) för de var väldigt bra tex med massage i ryggslutet att vara 2 så man kunde bytas av och så! Sen när de var nära tills att Hilda skulle komma så stod såklart Jimmy vid Malins sida och stöttade henne superbra och jag knäppte kort och fick se när Hilda kom ut! Galet coolt! De var inte alls som jag trodde, hade sett mot de värsta men de var inte alls så!:) så jag är inte avskräckt utan snarare tvärtom:) Malin var så sjukt duktig!!!!:)

Jag har jobbat hela helgen och igår var vi och grillade hoa fina vänner och spelade spel! Jättetrevligt så de gör vi snart om:) jag busade med joline och höll milo och de va så mysigt så:) tycker de är så kul ja:) så mig kan man alltid fråga om barnvakt;)

Ikväll ska vi allihopa till mamma och pappa och grilla och jag längtar till mina 3 prinsessor:) de andra också såklart men hehe:)

Ha de gött så länge och njut av vädret:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: